Dag 17, 18 en 19 en dan naar huis - Reisverslag uit Los Angeles, Verenigde Staten van Joke Hacquebard - WaarBenJij.nu Dag 17, 18 en 19 en dan naar huis - Reisverslag uit Los Angeles, Verenigde Staten van Joke Hacquebard - WaarBenJij.nu

Dag 17, 18 en 19 en dan naar huis

Door: Joke

Blijf op de hoogte en volg Joke

05 Juli 2017 | Verenigde Staten, Los Angeles

De laatste dagen waren heerlijk en relax, we hebben op het strand van Malibu gelopen, gewinkeld, heerlijk gegeten, een dagje aan het strand van Venice beach gelegen, en vandaag, onze laatste dag, heerlijk aan het zwembad gelegen. Met als klap op de vuurpijl........vuurwerk! Het is namelijk de 4th of july! En dat wordt hier toch wel gevierd hoor, na het eten om 21.00 uur zou het beginnen, en het was schitterend! Mensen zitten met eigen mee gebrachte stoeltjes bij hun op auto op de parkeerplaats van het winkelcentrum te wachten op het vuurwerk. Het was een hele,rustige sfeer, alleen het naar huis gaan levert wat file op! Maar mooi was, zeker weten.

En nu is het dan onze laatste avond, morgen ontbijten en dan op naar het vliegveld, auto inleveren en terug naar huis vliegen.
En das ook weer fijn, want thuis is onze dochter jarig, zij wordt 24 jaar! Hieperdepiep hoera Tiffany, gefeliciteerd! Xxxx

Het was een schitterende reis, met prachtige momenten, mooie canyons, ongelofelijke vergezichten, en kleuren. Aardige mensen, en soms niet zo aardige. Mooie hotels en 1 niet zo erg mooi, zeg maar slecht! Maar we hebben in ieder geval weer prachtige herinneringen opgedaan! Wij hebben het super gehad zo met z'n vieren op pad. Een reis om nooit meer te vergeten! Bedankt Syl en Leo het was super gaaf!

Truste en tot gauw xxxxx

• 05 Juli 2017 - 08:08

Tiffany:

Helaas komt aan alles een eind. Fijn om te horen dat jullie alles hebben kunnen doen dat jullie wilde. Mooie reis geworden.
    Goede reis. En jarige ik wacht thuis met taart