Dag 16 nog een dagje hop on, hop off - Reisverslag uit Los Angeles, Verenigde Staten van Joke Hacquebard - WaarBenJij.nu Dag 16 nog een dagje hop on, hop off - Reisverslag uit Los Angeles, Verenigde Staten van Joke Hacquebard - WaarBenJij.nu

Dag 16 nog een dagje hop on, hop off

Door: Joke

Blijf op de hoogte en volg Joke

02 Juli 2017 | Verenigde Staten, Los Angeles

Vandaag nog een dagje naar LA geweest, om nog een ritje met de hop on, hop off bus te doen, dit keer langs het zakelijke/financiële gedeelte met prachtige hoge wolkenkrabbers en natuurlijk prachtige hotels. Maar ook langs paramount, en dan heb je daar ook de verschillende Azië gebieden, zoals Chinatown, Korea Town enz. Wij hebben even rond gelopen in Chinatown, erg leuk! Lekker een vers gesneden mango gehaald en die heerlijk even op gegeten.

Het was heerlijk weer, dus was het heel fijn om rond te lopen en in de bus te zitten, met de wind door ons haren!
We wilden eigenlijk nog een route met een ander bus, maar dat ging qua tijd niet lukken. Dat was jammer, maar goed toch erg veel gezien. Miss van de week nog eens met de auto kijken.

Na uit de bus gestapt te zijn, nog even door Down Town LA gelopen, langs allemaal leuke winkeltjes, nog wat leuke souvenirs gekocht. En een milkshake gescoord, die zijn hier erg lekker!!