Dag 1 Naar San Fransisco - Reisverslag uit Panamint, Verenigde Staten van Joke Hacquebard - WaarBenJij.nu Dag 1 Naar San Fransisco - Reisverslag uit Panamint, Verenigde Staten van Joke Hacquebard - WaarBenJij.nu

Dag 1 Naar San Fransisco

Door: Joke

Blijf op de hoogte en volg Joke

18 Juni 2017 | Verenigde Staten, Panamint

Ja hoor het is zover we gaan op pad naar Amerika!
Het wordt een lange reis met een overstap op London Heathrow.

De reis is lang, vermoeiend, maar gaat goed. We zitten met z'n vieren naast elkaar en krijgen vaak te eten en te drinken. Tis een prachtig vliegtuig maar iets meer ruimte had van mij wel gemogen, zeker als de mensen voor je hun stoelleuning, zonder even te melden, achter uit gooien! Maar goed we hebben het gered. En na even zoeken naar ons transfer, zijn we aangekomen in ons hotel.
Tis een oud en oubollig hotel met een aardige receptionist, met roots in Nederland.

Na onze spullen op de kamer te hebben gebracht, gaan we even lopen. Het is warm geweest maar nu waait er een harde wind die erg kil voelt. Het plan is even wat eten en dan terug naar het hotel om te slapen! We zijn kapot. Morgen dag 2. We willen Fischermans Wharf bekijken, het treintje nemen en we zien wel......

• 19 Juni 2017 - 08:22

Jacqueline:

Wat leuk nu kan ik een beetje mee genieten. Veel plezier!