Dag 8 Bryce Canyon - Reisverslag uit Bryce Canyon, Verenigde Staten van Joke Hacquebard - WaarBenJij.nu Dag 8 Bryce Canyon - Reisverslag uit Bryce Canyon, Verenigde Staten van Joke Hacquebard - WaarBenJij.nu

Dag 8 Bryce Canyon

Door: Joke

Blijf op de hoogte en volg Joke

24 Juni 2017 | Verenigde Staten, Bryce Canyon

Vandaag stond Bryce Canyon op ons programma. We moesten er 129 mile, 207 kilometer voor rijden, maar wel met een prachtig resultaat. We hebben al veel mooie dingen gezien, en Bryce is er zeker 1 van! Wat een kleuren en wat een rotsen! Geweldige uitzichten, echt super! Ook het weer zat ons vandaag mee, het was een stuk aangenamer, warm maar niet heet! Hier hebben we heerlijk kunnen lopen en kijken! Echt een topdag gehad!

Morgen gaan we weer verder reizen, nu gaan we naar Page, waar we de dag erna naar de Grand Canyon gaan! Dus er staat weer een leuke uitdaging op het programma!

Hopelijk wordt de temperatuur steeds aangenamer, zon 30/35 graden is toch altijd prettiger dan 45/50 graden!
We gaan het zien, leuk is het in ieder geval!

Truste, of goedemorgen voor jullie, en tot gauw! Fijn weekend.