Fresno dag 3 - Reisverslag uit Peach Springs, Verenigde Staten van Joke Hacquebard - WaarBenJij.nu Fresno dag 3 - Reisverslag uit Peach Springs, Verenigde Staten van Joke Hacquebard - WaarBenJij.nu

Fresno dag 3

Door: Joke

Blijf op de hoogte en volg Joke

19 Juni 2017 | Verenigde Staten, Peach Springs

Pfffff wat is het warm! Vandaag gaan we reizen.
We krijgen vandaag onze auto en rijden dan naar Fresno.
Daar willen we Yosimeti park geen bekijken, en een beetje uitrusten bij het zwembad.

Het lijkt bijna anders te lopen, omdat de autoverhuur onze auto nog niet heeft. Gelukkig loopt het maar een uurtje uit, en krijgen we de auto toch nog vrij snel! En wat voor 1. Het was de bedoeling om te gaan reizen met een Jeep grand Cherokee, Maar deze is blijkbaar niet op voorraad, dus krijg we een Mercedes SUV mee, .....Een prachtige grote Mercedes! Hier gaan we ons wel mee vermaken.

Nu op pad dus, op naar Fresno. Daar aangekomen aan het eind van de middag, zijn we naar de kamer gegaan en zwemkleding aangetrokken en heerlijk gezwommen. Het is hier erg heet, zon 41 graden.

Morgen gaan we het Yosemite park bekijken. Ik ben erg benieuwd ook naar hoe het weer is daar. Het schijnt daar soms erg koud te zijn.

Dus tot morgen weer.....truste xxx

• 20 Juni 2017 - 14:00

Carla:

Wat een avontuur is het nu al! Genieten is het zeker. Ben benieuwd naar het volgende vverslag, tot