San Fransisco dag 2 - Reisverslag uit San Fransisco Salsipuedes, Mexico van Joke Hacquebard - WaarBenJij.nu San Fransisco dag 2 - Reisverslag uit San Fransisco Salsipuedes, Mexico van Joke Hacquebard - WaarBenJij.nu

San Fransisco dag 2

Door: Joke

Blijf op de hoogte en volg Joke

18 Juni 2017 | Mexico, San Fransisco Salsipuedes

Na een nacht met wel wat vaak wakker zijn, maar toch wel uitgerust te zijn, gaan we vandaag op pad om Fischermans Wharf en omgeving te bekijken!

Eerst een heerlijk, maar wel wat duur ontbijt gegeten.
En toen op weg om lopend naar Fischermans Wharf te gaan.
En mooi is het, de straten lopen soms zo steil naar beneden, erg indrukwekkend! Maar ook prachtige gebouwen, en natuurlijk de baai waar je in de verte Alcatraz kan zien liggen! Het lijkt niet zo groot.

Toen hebben we een kaartje gekocht voor het welbekende trammetje, ontzettend leuk en met de prachtigste uitzichten, vooral van het steil omhoog of omlaag gaan!
Hier is het eindpunt Union Square, wat een drukte maar wat gezellig. Het is daar zeker voor een dagje met zulk mooi weer, heerlijk vertoeven.

Na het bekijken van veel winkels en mooie gebouwen en vooral veel mensen, zijn we verder gelopen naar pier 39 om daar te kijken naar de zeehonden die daar vaak in een behoorlijke groep op vlonders ligt. En inderdaad ze lagen heerlijk in de zon, en lekker bij elkaar. Het was er verschrikkelijk druk. Natuurlijk wat foto's gemaakt en gefilmd, en daarna op zoek naar wat eten, de mannen wilden wel iets van vis,de vrouwen liever iets van kip.
Nou vis hebben ze daar genoeg! Na heerlijk buiten op het terras te hebben gegeten, zijn we rustig naar het hotel teruggelopen om nog even bij een kop koffie/thee te bespreken en bekijken wat we morgen gaan doen.
Morgen gaan de auto halen en dan reizen we verder.

Tot morgen xxx

• 18 Juni 2017 - 09:51

Tiffany:

Heeerlijk. Klinkt als een goede eerste dag! Slaap lekker en veel plezier morgen <3